معرفی لوازم خانگی هوشمند در سال ۲۰۲۱

معرفی لوازم خانگی هوشمند در سال ۲۰۲۱

مانند فناوری های به کار رفته در گلخانه هوشمند و اینترنت اشیا گلخانه که به گلخانه داران در کنترل بهتر محیط کشت و در نتیجه افزایش محصولات کشاورزی با کیفیت کمک کرده است. با استفاده از فناوری های ساختمان هوشمند و لوازم خانگی هوشمند نیز زندگی روزمره شما می تواند راحت تر، ایمن تر و کارآمدتر شود.

اینترنت اشیا گلخانه ، گلخانه هوشمند ، صنایع هوشمند ، ساختمان هوشمند ، حمل و نقل هوشمند تنها برخی از کاربردهای اینترنت اشیا در زندگی روزمره ما هستند. در ادامه به معرفی لوازم خانگی هوشمند در سال ۲۰۲۱ که زندگی عادی روزمره ما را دچار تغییر و تحولات زیادی کرده اند می پردازیم.

معرفی لوازم خانگی هوشمند در سال ۲۰۲۱

وقتی نوبت به معرفی لوازم خانگی هوشمند می رسد، گزینه های زیادی پیش روی مصرف کنندگان است. اگر با مفهوم خانه هوشمند چندان آشنایی ندارید باید بگوییم که محصولات خانه هوشمند، دستگاه ها یا وسایلی هستند که در خانه ی شما از طریق اتصال به اینترنت با رایانه و تلفن هوشمند، از راه دور نیز به راحتی کنترل می شوند. شما می توانید لوازم خانگی هوشمند را تقریباً برای هر قسمت از خانه خود تهیه کنید، از جمله لوازم آشپزخانه، جاروبرقی، روشنایی منزل و سیستم های امنیتی یا ردیاب های دود هوشمند.

از طریق سیستم های معروف مانند Amazon Alexa یا Google Assistant می توانید یک هاب خانگی راه اندازی کنید که به شما امکان می دهد تمام عملکردهای خانه خود را با یک فرمان صوتی یا لمس یک دکمه کنترل کنید.

در اینجا ما در مورد بهترین لوازم خانگی هوشمند از مارک های برتر مانند Google ، Philips ، Amazon و iRobot تحقیق و بررسی کرده ایم. ارزیابی صورت گرفته در این لینک در واقع بر اساس سهولت تنظیم، چگونگی ادغام آنها با سایر دستگاه ها از نظر اکوسیستم، هزینه و ویژگی های اضافی این محصولات بوده است. با ما همراه باشید.

  1. ردیاب هوشمند دود Nest Protect

اگر به دنبال یک ردیاب هوشمند ترکیبی دود و مونوکسیدکربن هستید، Nest Protect احتمالا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. Protect به شما اطمینان می دهد که در موارد اضطراری که احتمال آتش سوزی وجود دارد یک هشدار به تلفن همراه شما ارسال نماید. اما این محصول فراتر از هشدار خطر آتش سوزی در خانه شما است، زیرا می تواند گرما، رطوبت، مونوکسید کربن را نیز تشخیص دهد، به علاوه می تواند آتش های سریع و آهسته سوز را تشخیص دهد. این محصول به راحتی با دیگر محصولات Nest ادغام می شود و در نتیجه خیال شما را از ایمن بودن خانه راحت می کند.

ردیاب هوشمند دود Nest Protect

 

روند تنظیم آن نیز بسیار آسان است، شما فقط باید صفحه پایه را در سقف پیچ کنید، Protect را وصل کنید و سپس آن را با تلفن خود همگام سازی کنید. گرچه Protect نسبتا گران است اما کارآیی و سهولت استفاده از آن باعث می شود بهترین ردیاب هوشمند دود خانگی در بازار باشد، مخصوصاً اگر از قبل از محصولات Google Nest استفاده کرده باشید.

  1. نمایشگر هوشمند Google Nest Hub

Google Nest Hub یکی از سیستم های نمایش هوشمند محبوب است که دارای طراحی مدرن و زیبا می باشد. Hub مقرون به صرفه تر از Amazon Echo است. این محصول سازگاری با هزاران دستگاه هوشمند را فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد تا چراغ ها ، ترموستات یا دیگر ویژگی های خانه هوشمند خود را بصورت صوتی یا با فشار یک دکمه کنترل کنید.

مایشگر هوشمند Google Nest Hub

این محصول دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی است که ظاهری مشابه تبلت دارد و به شما امکان کنترل صفحه لمسی را می دهد.. Hub نه تنها یک کنترل برای خانه هوشمند شما است، بلکه به عنوان یک دستیار شخصی نیز فعالیت می کند و اخبار روز، آب و هوا و قرار ملاقات های شما را نیز یادآوری می کند.

 

  1. ترموستات هوشمند Google Nest Learning Thermostat

Nest یک ترموستات هوشمند است که نه تنها گرمایش و سرمایش خانه شما را بهینه می کند، بلکه با یادگیری زمان هایی که خانه نیستید به طور هوشمند تنظیم می شود. برای مثال اگر تمام روز بیرون باشید، Nest به طور خودکار میزان مصرف انرژی خانه ی شما تنظیم می کند. این سیستم به راحتی از طریق تلفن شما کنترل می شود. این محصول برای طرفداران Google ، یکی از بهترین ترموستات های هوشمند خانگی است که تجربه جدیدی از گرمایش و سرمایش خانه را به شما ارائه می دهد. البته بهتر است نصب آن توسط یک پیمانکار انجام شود.

ترموستات هوشمند Google Nest Learning Thermostat

 

  1. پلاگین هوشمند آمازون

این پلاگین راهی آسان برای تبدیل هر دستگاه یا وسیله مانند قهوه ساز یا لامپ به دستگاه هوشمند است. پس از اتصال به یک پریز هوشمند، دستگاه ها می توانند توسط تلفن هوشمند شما کنترل شوند. یکی از بهترین شاخه های هوشمند موجود در بازار آمازون ، پلاگین آمازون است ، دستگاهی ارزان قیمت و با کاربرد آسان که به پریز برق شما متصل می شود، سپس می توانید لوازم خانگی خود را به این پلاگین هوشمند وصل می کنید.

Smart Plug فقط با الکسا سازگار است، اما اگر قبلاً از اکوسیستم آمازون استفاده می کنید بهترین انتخاب شماست. با این حال ، با الکسا می توانید هر دستگاهی را از طریق کنترل های صوتی یا به صورت دیجیتال کنترل کنید، به علاوه اگر هنوز هاب خانگی ندارید می توانید از برنامه الکسا آمازون استفاده کنید. تا زمانی که Wi-Fi شما کار می کند، کنترل کل خانه با استفاده از دوشاخه هوشمند ساده است.

پلاگین هوشمند آمازون

 

  1. ربات های تمیزکننده قابل برنامه ریزی iRobot Roomba S9 + و iRobot Braava Jet M6

جاروبرقی کشیدن برای خیلی ها کار سختی است و باعث می شود جاروبرقی های هوشمند یکی از موارد دلخواه فناوری خانه های هوشمند باشد. iRobot Roomba S9 + یک ربات درجه یک تمیز کننده است که می تواند تا ۳۰ سطل گرد و غبار و خاک را در خود جای دهد، بنابراین پس از هر بار استفاده نیازی به تخلیه ندارید. بر خلاف مدل های قبلی ، S9 + بدنه ای D شکل دارد که برای تمیز کردن گوشه ها و شکاف های اتاق های خانه شما نیز ایده آل است.

این ربات با استفاده از سنسورهایی که آن را محکم در امتداد دیواره ها هدایت می کند، از فناوری PerfectEdge برای اطمینان از تمیز کردن تمام نقاط استفاده می کند.

علاوه بر محصول فوق iRobot Braava Jet M6 نیز یکی از بهترین ابزارهای هوشمند برای پاک کردن کف خانه است. M6 به راحتی سطوح چسبناک، چربی آشپزخانه و دیگر کثیفی ها را از سطوح پاک می کند. این محصول بی سر و صدا است و در هر بار استفاده می تواند ۱۰۰۰ فوت مربع ر ا تمیز کند.

بات های تمیزکننده قابل برنامه ریزی iRobot Roomba S9 + و iRobot Braava Jet M6

  1. سیستم نور هوشمند Philips Hue

اگر می خواهید یک سیستم روشنایی هوشمند در خانه راه اندازی کنید، سیستم Philips Hue می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. سیستم روشنایی خانه هوشمند یک سرمایه گذاری است. زیرا به هاب خاص خود احتیاج دارد. Hue نیز از این قاعده مستثنی نیست. Hue یک تنظیم آسان، یک برنامه بصری و بسیاری از برنامه های سفارشی سازی را فراهم می کند. Hue گزینه ای بی پایان برای اتوماسیون و شخصی سازی روشنایی خانه شما است.

  1. زنگ درب هوشمند RemoBell S

زنگ در هوشمند به شما کمک می کند تا ببینید چه کسی بیرون از خانه است، حتی اگر در خانه نباشید. Remo + RemoBell S WiFi Video Doorbell Camera یک زنگ درب هوشمند و مقرون به صرفه است که نصب آن ساده بوده و به شما امکان می دهد خارج از خانه را ببینید. با استفاده از این زنگ درب هوشمند ، می توانید هر بار که زنگ در به صدا در می آید یا هر زمان حرکتی تشخیص داده می شود هشدارهایی را در تلفن همراه خود دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *