بانک تجربه ‏

در هر دسته‌ای که باشید، مطمئناً یکی از اهدافتان برای راه اندازی کسب و کار، سوددهی است. کسب و کار شما اگر سودی برایتان نداشته باشد، بعد از مدتی از آن کار خسته خواهید شد. اکثر کارآفرینان دنیای امروز که نام‌شان جزو لیست 100 ثروتمند جهان است، زمانی مانند شما بدون هیچ تجربه‌ای شروع کردند. آنها فرقی با شما ندارند، تنها تفاوت این افراد با کسانی که هم زمان با آنها شروع کردند و در نیمه راه اهدافشان را رها کردند، پافشاری در مسیر و کسب تجربه از آموخته‌های دیگران بود.

ما در شرکت بهین ایده مبتکر (بهیدو) دور یکدیگر جمع‌ شده‌ایم تا تجاربی را که با فعالیت‌های مختلف اجرایی در شرکت‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی کسب کرده‌ایم در اختیار شما قرار دهیم. تجارب ما به شما این قدرت را می‌دهد تا بتوانید با یک ایده خوب و تاثیرگذار کسب و کارتان را رونق ببخشید و یا کسب و کاری نو راه‌اندازی کنید.

بانک تجربه بهیدو، منبع غنی اطلاعات برای مدیران

در شرکت بهین ایده مبتکر (بهیدو) سعی داریم با بهره‌گیری از علومی همچون مدیریت، بازاریابی و برندینگ و تجربیاتی ارزشمند در تولیدات صنعتی و ارائه خدمات، تکنولوژی‌های مورد نیاز سازمانها را شناسایی کرده و از بین آنها بهترین گزینه را برای سازمان‌ها انتخاب و به آنها پیشنهاد کنیم. در این راه هم کسب تجربه می‌کنیم از پیشروان این عرصه و هم سعی بر آن داریم تجارب خود را به مدیران سازمان‌ها منتقل کنیم.

بانک تجربه شرکت بهین ایده مبتکر (بهیدو) منبعی غنی از تجارب متخصصان حوزه تجارت الکترونیک، کسب و کار هوشند و وب کاوی است که در قالب پیاده‌سازی پروژه‌های متعدد در صنایع مختلف و سازمان‌ها بدست آمده است. بهتر دیدیم این تجارب را در قالب بخش ویژه‌ای به مدیرانی که می‌خواهند کسب و کار هوشمندانه و پررونق داشته باشند ارائه کنیم.