آموزش فروش خدمات

فروش خدمات

به منظور گسترش فروش خدمات بنگاههای اقتصادی، کارشناس سازمانها نیازمند درک مناسب از ابعاد خدمات هستند و باید در جهت توانمند سازی مهارتهای خود برای شروع فعالیت در این بازار و فروش خدمات برای رسیدن به تارگتهای فروش تلاش کنند. لذا پس از بررسی و مطالعه، مباحث مربوط به فروش و مارکتینگ خدمات تدوین گردید.

1 ـ تعریف و اهداف:

این دوره، یکی از دوره های کوتاه مدت در زمینه مارکتینگ و فروش است که با هدف آشنایی تیم فروش سازمانهای خدمت محور با قابلیت فروشنگان و طراحی و مدیریت سیستم های تجارت الکترونیکی و رفع موانع جهت استفاده از پتانسیل موجود در تجارت الکترونیکی می باشد.

2 ـ مهارت های دانش آموختگان:

دانش آموختگان این دوره قادر خواهند بود به عنوان کارشناس فروش و امور مشتریان، تکنیکهای کاربردی در فروش و نجوه تعامل مشتریان اطلاعات اولیه کسب کنند.

آنها قادرند با توجه به آموخته های خود با رعایت تمامی جوانب علمی و تجربی و با توجه به نیازهای سازمان خود، راه حل های بهینه را انتخاب کرده و به مشتری ارائه دهند.

 

شما میتوانید مقاله دیگر ما را به عنوان”نقش فناوری های نوین در ارائه خدمات بازرگانی” را مطالعه فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *