همکاری اشنایدر الکتریک ، دانفوس و سامفی برای ایجاد یک اکوسیستم به هم متصل برای ساختمان های مسکونی

همکاری اشنایدر الکتریک ، دانفوس و سامفی برای ایجاد یک اکوسیستم به هم متصل برای ساختمان های مسکونی

اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک ، دانفوس و سامفی برای ایجاد یک اکوسیستم به هم متصل برای ساختمان های مسکونی، با اندازه متوسط و هتل ها با هم همکاری می کنند:

اشنایدر الکتریک ، دانفوس و سامفی امروز اعلام کردند که با هم یک اکوسیستم متصل ایجاد می کنند که هدف آن تسریع اتصال در ساختمان های مسکونی، با اندازه متوسط و هتل هاست. این سه شرکت که متعهد شدند همکاری باز و چند جانبه ای با هم داشته باشند 300 سال ابداع و تخصص های خود را با بزرگ ترین شبکه  جهانی نصب کننده های قابل اعتماد در این صنعت ترکیب می کنند. این همکاری و مشارکت باعث  ایجاد ارتباط برای منازل و ساختمان های هوشمند می شود و می تواند راه حل های موثری را ایجاد کند که یکپارچه سازی آن اسان است و به همراه هم به سادگی کار می کند. راه حل های ارتباطی توسط نصب کننده های تایید صلاحیت شده پشتیبانی می شود و همین امر موجب می شود توسعه چنین روش هایی برای مشتریان ساده و آسان باشد. بازار جهانی برای ارتباط و اتصال به سرعت در حال رشد است. تخمین زده شده است تا سال 2020 حدود 8.4 میلیارد دستگاه به هم وصل باشند. در سال 2016، کمتر از 17 درصد منازل در ایالت متحده آمریکا از نوعی سیستم هوشمند در منازل خود استفاده می کردند و در اروپا این عدد کمتر از 4 درصد بود. بیشتر این منازل تنها از یک اپلیکیشن بهره می بردند.

چالشی که در این مسیر وجود دارد این است که ارتباط و اتصال هنوز هم سادگی، قابلیت اعتماد، کارکرد و پشتیبانی بعد از فروش را در خود ندارد. کیفیت نصب نیز مشکل بزرگی است به خصوص زمانی که فرایند نصب  به کاربر نهایی یا نصب کننده غیر ماهر سپرده شود. اشنایدر الکتریک، دانفوس و سامفی بر این باورند که زمان تغییر بزرگ فرا رسیده و افرادی که در این صنعت نقش مهمی دارند باید کنار هم قرار گیرند تا بتوانند فرایند ارتباط را سریع تر سازند و راه حل های موثری را ایجاد کنند. در این مشارکت، سه پیشروی جهانی می توانند تخصص خود در حوزه روشنایی، گرمایشی و کنترل شاترها را کنار هم قرار دهند. این ها توسط تخصص شرکت ها و شبکه ای از نصب کننده های ماهر پشتیبانی می شود.

اشنایدر الکتریک

 کنار هم قرار دادن بهترین تخصص ها :

Lars Tveen از شرکت دانفوس در این باره چنین می گوید:

ما حالا می توانیم با ترکیب بیش از 300 سال تخصص که همه این ها توسط شبکه ای از نصب کننده های ماهر پشتیبانی می شود، تخصص واقعی خود در حوزه روشنایی، گرمایشی و شاترها را در یک سیستم قرار دهیم و کنترل کنیم. در دهه های اخیر ما سطح بالایی از سازگاری را با پیشروهای دیگر در حوزه اپلیکیشن های دیگر در تجهیزان HVAC، کنترل دسترسی، سیستم های ورودی از در و سیستم های صوتی- ویدئویی توسعه داده ایم. ما بر این باور هستیم که زمان یکپارچه سازی بین سایر شرکت ها و تخصص ها فرا رسیده و باید بتوانیم یکپارچه سازی ساده و بی عیب و نقصی را در اپلیکیشن های خود ایجاد کنیم.

 

 شبکه بزرگی از نصب کننده های حرفه ای و آموزش دیده:

CEO Jean-Guillaume Despature از شرکت سامفی چنین توضیح می دهد:

در طول سال ها شبکه بزرگی از 300000 نصب کننده ماهر از سرتاسر جهان را توسعه داده ایم. به لطف پیشرفت های ایجاد شده، تعامل روزمره و نزدیکی به افراد توانسته ایم اعتماد دو طرفه و درکی را با نصب کننده های خود داشته باشیم. برای آن ها برند ما نشانه قابل اعتماد بودن، کاربرد اسان و پشتیبانی فنی و حرفه ای موثر است. علاوه بر این، برنامه های همکاری ما  پلتفرم موثری برای ادامه ساخت و توسعه تخصص ارتباط در کانال های موجود است.

تعهد برای در دسترس بودن و قابلیت همکاری:

 فلیپ دلورم معاون اجرایی اشنایدر الکتریک  برای ساختمان و کسب وکارهای آی تی در این باره چنین می گوید:

ما در حال حاضر پلتفرم توسعه یافته ای بر اساس اپلیکیشن های اصلی خود توسعه داده ایم و تجربیات بسیار خوبی با Wiser,  اشنایدر الکتریک، KNX، C-Bus، لینک دانفوس  و تاهومای سامفی داریم. به همین خاطر معتقدیم باید در دسترس بودن و قابلیت همکاری را مدنظر داشته باشیم. پروتکل ها و پلتفرم های اتصال و ارتباط هنوز هم بسیار وسیع و گسترده هستند. ما فناوری هایی را توسعه داده ایم که می تواند همه پروتکل های ارتباطی بزرگ را با هم ادغام کند و با رابط های کاربری در حال ظهور و کنترل کننده های صدا سازگار باشد. به همین خاطر به سازگاری طولانی مدت با پلتفرم های قانونی، پایبند و متعهد هستیم.

در این همکاری، اشنایدر الکتریک ، دانفوس و سامفی استراتژی های فناوری و ارتباط خود را با هم همتراز می کنند  تا بتوانند یک اکوسیستم باز توسعه دهند و محصولات خود را بی عیب و نقص در سطح کنترل شده یا در سطح ابر از طریق API ها اجرا نمایند.

برطرف کردن نیازهای مشتری با موارد کاربردی که مزایای ملموس ارائه می کنند:

ارتباط و اتصال زمانی معنی پیدا می کند که شما بتوانید نیازهای مشتری هدف خود را در بخش خاصی از بازار هدف قرار دهید. به همین منظور سه شرکت مذکور با مشتریان و شرکای خود در بازارهای متعدد تعامل داشتند تا بتوانند راه حل های سفارشی سازی شده را ایجاد کنند و کاربردهای موردی را با یکپارچه سازی ساده و بی عیب و نقص اپلیکیشن های مختلف در اختیار مشتریان قرار دهند. این کاربردهای موردی ارزش افزوده ای برای نصب کننده و یکپارچه سازهای سیستم به همراه داشت و توانست مزایای کلیدی برای کاربران نهایی داشته باشد. از جمله این مزایا می توان به بهره وری در انرژی، راحتی و سلامت، امنیت و کاربرپسند بودن اشاره کرد. این سه شرکت متعهد شدند شبکه نصب کننده ها را برای این اتصالات و ارتباطات آموزش دهند و به مشتریان و کاربران نهایی کمک کنند راه حل هایی را توسعه دهند که قادر است نیازهایشان را برطرف سازد. اولین کاربرد موردی این اکوسیستم در نمایشگاه سال 2018 در آلمان نشان داده شد و موارد زیر را هدف قرار می داد:

  • هتل هایی با مدیریت کامل اتاق های مهمان
  • بخش های مسکونی با بهترین کنترل ها که در سیستم یکپارچه شده بی عیب و نقصی ادغام شده بود.
  • مسکن های جدید یا نوسازی و ارتقا منازل به کمک پنل الکتریکی جدید منازل هوشمند.

اشنایدر الکتریک

هتل هایی با مدیریت کامل و یکپارچه اتاق مهمان:

مزایای این سیستم برای اجرای هتل ها، وجود سیستم یکپارچه سازی بی عیب و نقصی است که می تواند تجربه مداوم و عالی برای مهمانان فراهم آورد و در عین حال کاربرد انرژی را بدون تاثیر بر روی راحتی مشتریان و سلامت آن ها بهینه سازی نماید. راه حل موجود به مدیران هتل ها اجازه می دهد هر چیزی را به کمک یک سیستم یکپارچه واحد مدیریت و کنترل کنند. برای یکپارچه سازی سیستم ها، استفاده از راه حل اتاق مهمان شرکت اشنایدر الکتریک به همراه راه حل های ارائه شده از طرف سامفی و دانفوس بسیار عالی خواهد بود. همه این ها سازگاری خوبی با راه حل های ابداعی دارند که تست شده، تایید شده و مستند گشته اند.

تجربه بی نظیر برای مشتری:

ما بر این باوریم که در حال حاضر برای ماهایی که به عنوان بازیگران بزرگ صنایع مهم محسوب می شویم زمان آن فرا رسیده است که با هم مشارکت و همکاری داشته باشیم تا بتوانیم سیستم های به هم متصلی را ایجاد کنیم. هدف ما ترویج ارتباط و ایجاد ارزش برای مشتریان است.

رویایی که ما در سر داریم تبدیل شدن به یک پیشروی جهانی در حوزه ارتباطات و اتصالات است تا بتوانیم ارزشی را برای مشتریان خود ایجاد کنیم. اینکار نیازمند همکاری نزدیک با رهبران و شرکت های پیشروی دیگر است تا بتوانیم راه حل هایی را توسعه دهیم که بدون عیب و نقص به همراه هم کار می کنند.  تلاش می کنیم شرکای جدیدی را پیدا کنیم تا در این اکوسیستم همراه ما باشند و بتوانند دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارند. از طریق تخصص، پشتیبانی در سفر قبل از خرید و بعد از خرید مشتری، ما متعهد به ارائه یک تجربه بی نظیر به مشتری هستیم و در عین حال تلاش می کنیم راه حل های موجود را برای بازارهای دیگر و موقعیت های جغرافیایی دیگر بهبود ببخشیم. به طور کلی، راه حل های ما به راحتی در کنار هم کار خواهد کرد.

 در مورد اشنایدر الکتریک:

اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک یکی از شرکت های پیشرو در حوزه مدیریت و اتوماسیون انرژی در منازل، ساختمان ها، دیتاسنترها ، زیرساخت ها و صنایع است. این شرکت با حضور در بیش از 100 کشور مختلف، تبدیل به یک شرکت پیشرو در حوزه مدیریت انرژی شده است. (ولتاژهای متوسط، ولتاژهای پایین، انرژی امن و سیستم های اتوماسیون). ما راه حل های یکپارچه ای را ارائه می کنیم، انرژی ، اتوماسیون و نرم افزارها را با هم ترکیب می سازیم. در اکوسیستم جهانی ما، تلاش می کنیم با شرکای بزرگ، نصب کننده ها، توسعه دهنده های مختلف همکاری داشته باشیم تا بتوانیم کنترل زمان واقعی را راحت تر کنیم و بهره وری اجرایی را بالاتر ببریم. بر این باور هستیم که انسان های عالی و شرکایشان اشنایدر را به یک شرکت عالی تبدیل کرده اند و به همین خاطر خود را متعهد به ابداع، تنوع و پایداری می دانیم تا مطمئن شویم همه جا و در هر لحظه ای حضور داریم.

 

در مورد سامفی:

اشنایدر الکتریک

سامفی یکی از شرکت های فرانسوی است که در بیش از 60 کشور شعبه فعال دارد

این شرکت یکی از شرکت های پیشرو در حوزه کنترل اتوماتیک باز و بسته کردن منازل و ساختمان هاست و بیش از 150 میلیون موتور در سرتاسر جهان به فروش رسانده است. سامفی یکی از پیشگامان جهانی است و  پیشنهادات خوبی برای اتوماسیون منازل دارد و راه حل های ابداعی برای متصل کردن منازل ارائه می کند. همین امر باعث می شود محیط زندگی افراد با راحتی، امنیت و صرفه جویی در انرژی دگرگون شود.

 

در مورد دانفوس:

اشنایدر الکتریک

فناوری های مهندسی دانفوس به جهانیان اجازه می دهد با کمترین امکانات بیشترین کارها را انجام دهند. ما نیاز روز افزون به زیرساخت ها، تامین مواد غذایی، بهره وری انرژی و راه حل های دوستدار محیط زیست را تامین می کنیم. محصولات و خدمات ما در زمینه هایی مانند تبرید، تهویه مطبوع، گرمایش، کنترل موتور و ماشین آلات موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. ما همچنین در زمینه انرژی های تجدید پذیر و زیرساخت های گرمایش منطقه ای برای شهرها و جوامع شهری فعالیت می کنیم. مهندسی نوآورانه ما به سال 1933 بر می گردد و در حال حاضر بیش از 25000 کارمند در اختیار داریم و در بیش از 100 کشور جهان به مشتریان خدمات خود را ارائه می کنیم. شرکت ما به طور خصوصی توسط بنیانگذاران خانوادگی نگهداری و مدیریت می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *