خدمات شرکت بهین مبتکران ایده در حوزه اینترنت اشیا

اینترنت اشیا

دنیای فناوری آسان‌ترین راه برای دسترسی به پیشرفت

پیشرفت به معنای باز شدن افق‌های تازه برای اشخاص بلندپرواز و دنیای فناوری آسان‌ترین راه برای دسترسی به پیشرفت است. یکی از عرصه‌های جدید دنیای فناوری که در سال‌های اخیر نام آن را زیاد شنیده‌ایم، اینترنت اشیا است که روزبه‌روز بیشتر در زندگی مدرن ریشه می‌دواند و اکنون فرصت مناسبی برای همراه شدن با آن است. حتی اگر دنبال کننده‌ی اخبار فناوری نیستید، به‌احتمال‌ زیاد در یکی دو سال گذشته نام اینترنت اشیا یا (IoT) را شنیده‌اید.

خانواده اینترنت اشیا

اینترنت اشیاء، شبکه‌ای گسترده از اشیاء فیزیکی متصل به اینترنت است که می‌تواند اطلاعات را جمع‌آوری و ردوبدل کند. خودروهای مدرن با انبوهی از اپلیکیشین‌های ارتباطی، لوازم‌خانگی هوشمند که بافرمان صوتی از هرکجای دنیا کنترل می‌شوند و گجت‌های پوشیدنی ورزشی که تجربه‌ی شخصی شما را با دوستانتان به اشتراک می‌گذارند، اعضاء شناخته‌شده‌ی خانواده‌ی اینترنت اشیا هستند.

خدمات بهین مبتکران ایده در حوزه اینترنت اشیا

طبیعتاً پیاده سازی سیستم‌هایی هوشمندی که برپایه اینترنت اشیا کنترل می‌شوند نیازمند یک سری از تجهیزات و امکانات خاص هستند که به عنوان زیرساخت‌های یک سیستم هوشمند به شمار می‌روند. شرکت بهین مبتکران ایده (بهیدو) می‌تواند در حوزه شناسایی تامین‌کنندگان و توزیع کنندگان محصولات و تجهیزات مربوط به اینترنت اشیا، ارتباطات خوبی را برای متخصصین و فعالین در این حوزه ایجاد کند.

همچنین شناسایی تامین‌کنندگان تجهیزات هوشمند درون شبکه اعم از تجهیزات خانه‌های هوشمند، شهر هوشمند و خط تولید هوشمند، ایجاد ارتباط با کارخانه‌های تولید کننده محصولات هوشمند و انجام نامه ‌نگاری‌های تجاری و بازرگانی با تولیدکنندگان محصولات هوشمند، از دیگر خدماتی است که بهین مبتکران ایده در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بطورکلی شرکت بهین مبتکران ایده در حوزه شناسایی منابع یا تامین‌کنندگان محصولات هوشمند و مذاکرات اولیه تجاری با آنها، گرفتن نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران، ارائه راهکارهای مبتنی بر اینترنت اشیا به صنایع مختلف و مشاوره در زمینه پیاده سازی خط تولید هوشمند فعالیت می‌کند.

آیا برای یک زندگی هوشمندانه آماده هستید؟

انقلاب اینترنت اشیا به کمی زمان نیاز دارد ولی از هم‌اکنون می‌توان اثرات آن را در زندگی روزمره دید. افزایش استقبال از خودروها و خانه‌های هوشمند به معنای سرعت گرفتن این انقلاب است و وقتی‌که امواج متحول کننده‌ی آن شدت بگیرند، زندگی به شکل امروزی به معنای واقعی دگرگون می‌شود. آیا شما برای یک زندگی هوشمندانه آماده هستید؟

1 دیدگاه

  1. […]  خدمات شرکت بهین مبتکران ایده در حوزه اینترنت اشیا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *