وب سایت تجاری و روشهای موثر برای بازگرداندن افراد به آن

وب سایت تجاری

زمانی که فردی برای اولین بار به وب سایت تجاری شما مراجعه می کند بسیار مهم است و می توان آن را یک دست آورد بزرگ در نظر بگیرید. چرا که به این معناست که بازاریابی تجاری شما به قدر موفق بوده است که مخاطب را قانع کند که به سایت شما مراجعه کند و یا از محصولات شما و یا از خدمات شما استفاده کند. ولی این که شما بتوانید آن را به یک مراجعه کننده همیشگی تبدیل کنید کار نسبتا دشواری است! در واقع تعداد کمی از مراجعه کنندگان سایت شما به طور مداوم از سایت شما دیدن می کنند. در واقع این در بین افراد رایج است که برای خرید خود ساعت های زیادی را برای سرچ کردن درمورد سایت های مختلف صرف کنند. هرچه که خرید آنها از اهمیت بیشتری برخوردار باشد این زمانی که آنها صرف می کنند بیشتر میشود.

زمانی که کاربری بعد از بار اولی که به وب سایت تجاری شما مراجعه می کند و آن ار ترک می کند شما باید به دنبال راهی بگردید تا از طریق محتوا های بهتر کاربر را در ارتباط با سایت خود قرار دهید. در واقع تکنیک های بازاریابی این امکان را فراهم می کنند تا همواره سایت خود را در صدر جست و جو های کاربران قرار دهید.

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

تبلیغات برای وب سایت تجاری

یکی از روش های جلب کاربر برای وب سایت تجاری استفاده از تبلیغات است. یکی از روش های تبلیغات این است که شما بنر سایت خود را در سایت های دیگر قرار دهید. با این کار سایت شما همیشه در مقابل چشم افراد است و آنها را تشویق می کند که به سایت شما مراجعه کنند. البته در استفاده از این روش نکاتی است که باید آنها را رعایت کنید.

  • همانطور که در سایر روش های تبلیغاتی محتوای تبلیغات از اهمیت زیادی برخوردار است. در این روش هم باید به محتوایی که در بنر تبلیغاتی خود قرار می دهید بسیار توجه کنید. چرا که این محتوا باید به گونه ای باشد که افراد را قانع کند که به سایت شما مراجعه کنند.
  • در این روش تبلیغات اجزای بنر تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین نمای بصری بنر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • نام تجاری شما باید روشن و واضح انتخاب شود. چرا که شما باید در یک نگاه کاربر را راضی کنید که به سایت شما مراجعه کند.
  • اگر شما قادر هستید در بنر تبلیغاتی خود پیشنهاد ویژه ای را ارائه دهید. به طور مثال تخفیف مالی ، هدیه همرا با خرید و یا دانلود رایگان محصولی!

سبد خرید :

بسیاری از افراد که به سایت شما مرجعه می کنند ممکن است هیچ وقت از شما خرید نکنند. بسیاری از آنها هیچوقت یک محصول را در سبد خرید خود قرار نمی دهند! دلایل بسیاری وجود دارد که چرا افراد اقدام به خرید نمی کنند. به عنوان مثال هزینه حمل و نقل،قیمت محصول و … .یکی دیگر از دلایل می تواند این باشد که ممکن است کاربر متقاعد نشده باشد که آیا واقعا به آن محصول نیاز دارد یا نه! و به همین دلیل زمان را برای خرید محصول از دست بدهد. یکی از راه هایی که شما می توانید افراد را دوباره به سایت خود برگردانید این است که از طریق ارسال ایمیل و تبلیغات آنها را قانع کنید که به سایت برگردنند و محصول را خریداری کنند.

تمرکز بر بازاریابی ایمیل :

بازاریابی از طریق ایمیل در حالت کلی یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی است.  علاوه بر کاربردی که در قسمت قبل بیان شد. ممکن است که در نگاه اول این روش چندان مورد علاقه نباشد ولی یکی از روش های قوی برای بازگرداندن کاربر به وب سایت تجاری محسوب می شود. حتی اگر کسب و کار شما به صورت الکترونیکی نباشد این روش می تواند برای معرفی تجارت شما از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

انتشار محتوای ارزشمند :

یکی از سوال هایی که در حالت کلی مطرح می شود این است که شما برای جلب کاربر و یا بازگرداندن آنها به سایت چه محتوای با ارزشی را دز نظر گرفتید که به آنها ارئه دهید. اگر طراحی سایت شما به گونه ای باشد که ظرفیت محتوای جدید را نداشته باشد و یا تجارت شما چیز جدیدی برای ارائه به آنها نباشد موجب می شود که آنها برای مدتی سرگرم شده و در حالت کلی آنها را باز هم از دست بدهید. اگر شما می خواهید یک ارتباط همیشگی با افراد داشته باشید باید یک ساختار خاص برای ارائه به آنها در نظر بگیرید. در واقع محتوای شما باید دارای یک نوع آوری باشد. نوع آوری به این معناست که مطالبی را ارائه دهید که قبلا سایت دیگری از آن استفاده نکرده است. در واقع امروزه اینترنت پر شده از برندهایی که معرف انواع تجارت ها هستند و افراد زیادی که قصد استفاده از این تجارت ها را دارند. اگر شما می خواهید که در این میان همواره مطرح باشید باید محتوایی با دیدگاه منحصر به فردی را ارائه دهید .

حضور فعال :

ارائه محتوای منحصر به فرد تنها راه جلب افراد نسیت. در کنار این موضوع شما باید این محتواها را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این روند را شما باید به طور منظم انجام دهید در نتیجه شما از این طریق در ارتباط با کاربران خود هستید.

امتیاز دهی شما به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  −  2  =  7

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×

در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۹

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

آدرس پستی : خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه هشت بهشت ، ساختمان فراز طبقه دوم

×
در بهیـدو مشـاوره رایگـــان دریافت کنیـد

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۷۵۱۹۸۸ –  ۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۰

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵۰۹۳۷۶۱۳۹۳۰۶

 

"*" indicates required fields

×

در بهیدو مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم مشاوره رایگان